dimarts, 21 de juliol del 2009

Introducció CUINEM A CASA

Familiars i amics, en aquest llibret que he dedicat als meus néts i netes hi trobareu una colla de receptes de sopes i cremes, amanides, verdures, peixos i mariscs, i carns que he anat cuinant a casa i que només tenen un secret: Gaudir fent-les i servir-les.

He procurat que fossin plats naturals i fàcils de fer (excepte algun cas), i al mateix temps donar una bona presentació a cada una de les receptes. Són plats molt influenciats per la meva afició anant a caçar bolets, i també pels darrers anys que he voltat per França i la Costa Brava. Diria que són plats que porto a dins.Els temps d’elaboració i les quantitats dels ingredients que hi trobareu anotades són aproximats, el millor temps i la millor mesura és la pràctica i un bon cop d’ull.

Agraeixo la col·laboració de la meva esposa Núria i dels meus fills i filles que sense la seva ajuda i empenta no m’hauria vist capaç de tirar endavant aquest llibret (com dic jo, jo no sé tocar el piano).

Desitjo que tots gaudiu d’una bona salut per animar-vos a entrar a la cuina amb la petita ajuda de CUINEM A CASA.



Vic, juliol del 2009.

1 comentari:

  1. Moltes Felicitats per una iniciativa fantàstica!

    Quim Girbau

    ResponElimina